List do kolegi z wakacji klasa 3

zadanie dodane 25 marca 2011 w Język niemiecki przez użytkownika kopec (-1,570) [Szkoła .mam do napisania list do kolegi z wakacji po angielsku w czasie przeszłym.. - jak Ci się tam podobało?. 2011-05-17 20:00:39 Witaj Julio!. Ja wraz z moją przyjaciółką dostałyśmy pokoje z widokiem na morze.. Ja wraz z moją przyjaciółką dostałyśmy pokoje z widokiem na morze.. Zaproszenie na Wielkanoc, 2.. II zespół - (Marcin, Jeremiasz, Dawid S.) pisał list do burmistrza miasta w sprawie budowy pływalni obok naszej szkoły.List A-3 (List do redakcji, bezpieczeństwo w Internecie) List A-4 .. 2014-01-22 17:59:04; Napisz list do koleżanki.. 2013-04-03 21:13:35; napisz list do koleżanki 2015-09-16 19:08:12; Napisz list do koleżanki!. (akapit) Piszę do Ciebie ten list, aby opowiedzieć Ci o moich tegorocznych wakacyjnych planach.. Wskazówki jak napisać list prywatny po angielsku, zasady pisania, przydatne zwroty, przykładowy list do kolegi lub przyjaciela w języku angielskim.. Warstwa językowa stosowanie wyrazów i zwrotów odnoszących się do adresata, pisane ze względówKlasa też niczego sobie.. staralem sie bardzo, ale wiem ze sa jakeś bledy i trzeba je poprawic, wiec bardzo prosze o sprawdzenie.W nawiasach zapisalem po polsku jak by cos bylo nie jasne o co mi chodzilo.Pocztówka z wycieczki do Hiszpanii: Billy We're in Spain and it's hot here..

napisz list do kolegi z innego kraju.

Drogi Pawle Zdecydowałem się napisać do Ciebie ten list, gdyż chcę Ci opowiedzieć o moich przeżyciach z wakacji.. Dzień Ziemi) .. List o wrażeniach z wakacji (poprawiamy błędy) Karta pracy 61/7 (poz. 2) - List do Świętego Mikołaja; Karta pracy 11/5 (poz. 3) - List o przygotowaniach do .Zastanówcie się, jak rozpoczniecie i jak zakończycie list, pisząc do: 1. kolegi lub koleżanki z klasy, 2. ulubionej cioci, 3. dziadka, 4. nauczycielki.. Niedawno wróciłam ze Szwecji.. Darmowe rozwiązanie pracy domowej, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum studia.. - jaka była pogoda?. Chciałam Ci więc opowiedzieć jak tam było.. Na filmie ukazuję list z wakacji w dwóch wariantach: - dla osób początkujących.Wiem, co trzeba klasa 3.. JacekMuszę napisać krótki list do kolegi po angielsku w którym opisuje gdzie mam zamiar pojechać na wakacje.. szkola-podstawowa-klasa-4.. Autor: Julia1109, 2012-09-30 18:41:22 Dodaj do: Napisz List z wakacji do koleżanki po niemiecku .Adewortów 12, 26.7.2015r.. Bardziej szczegółowoWróciłaś właśnie z wakacji w Wielkiej Brytanii.. Jest w niej 20 osób, z którymi zawsze jest wesoło na lekcji.. 2009-12-21 17:19:54; Angielski - napisz list do kolegi / koleżanki z zagranicy 2012-03-27 21:33:41; Napisz list do kolegi lub koleżanki..

List do przyjaciela z wakacji.

Styczniowy list od babci, 2.. Byłem pewny, że zanudzę się na śmierć, no bo sam wiesz nikogo tam nie znałem.. Ćwiczenie 1 Zaadresuj kopertę (pamiętaj, Ŝe prawidłowo zaadresowana koperta musi zawierać adresata i nadawcę).. Jak wiesz lato zbliża się wielkimi krokami i już teraz należy zacząć myśleć o wakacyjnych przygodadch.Plik Redagowanie listów ćwiczenia.doc na koncie użytkownika prze_ala • folder Edukacja wczesnoszkolna - polski • Data dodania: 29 paź 2014120 literowy list do kolegi.. Planujesz wakacyjny wyjazd.Napisz list do kolegi z Niemiec.. Jest bardzo sympatyczna i nawet zaproponowała nam już wycieczkę do Krakowa.. Wzór listu do przyjaciela lub kolegi po angielsku z tłumaczeniem na polski.Mamy gotowe teksty pozdrowień - zerknij i zainspiruj się.Pocztówka po angielsku przykład 1 Pocztówka z wakacji w Brazylii: Hi Josh, I'm on holiday in Brazil.. 2 napisz kogo odwiedziłeś i opisz dom w kturym przebywałeś 3 opisz restauracje do kturej się wybraliście i napisz jakie danie tam jadłeś 3 napisz jakie muzeum .An unformal letter - Napisz list z wakacji do kolegi - angielski.Napisz list do swojego przyjaciela (przyjaciółki, koleżanki lub kolegi)..

klasa 3 na juŻ zgłoś nadużycie.

Byłem pewny, że zanudzę się na śmierć, no bo sam wiesz nikogo tam nie znałem.. W liście opisz swoje wspomnienia z wakacji, ciekawą przygodę lub marzenia, których nie udało ci się zrealizować.. Piszę ten list ponieważ chciałabym się z tobą podzielić pewna historią z moich ferii zimowych.. W liście podkreśl czerwoną kredką pięć czasowników, a niebieską pięć rzeczowników.Warszawa, 30 stycznia 2008 .. Musi się w nim znajdować około 100 - 120 wyrazów.. Przykład pocztówki nr 3 Pocztówka z wakacji w Afryce: Hi Ada, Chciałyśmy się wykąpać, bo było bardzo gorąco.. List napisz bardzo starannie (mile widziany wydruk komputerowy).. Kąpałam się w jeziorze, a następnie łowiłam ryby z tatą.. Zaraz po rozpakowaniu bagaży pobiegłyśmy na piaszczystą plażę.. Zapiszcie swoje propozycje tutaj lub w zeszytach.List nieformalny do przyjaciela lub kolegi po angielsku.. Napisz do koleŝanki lub kolegi list z wakacji.. - jakie pamiątki przywiozłeś?. Łamigłówki, ćwiczenia, kolorowanki, bajki, opowiadania, wierszyki, wycinanki i inne różności dla dzieci o tematyce letniej.List do koleżanki lub kolegi na temat wakacji (akapit) Na początku mojego listu chciałbym pozdrowić Ciebie opraz całą Twoją rodzinę.. zadanie jest zamknięte.Napisz list do koleżanki z Niemiec.. Okazało się, że nie było tak źle.napisz list do koleŻanki lub kolegi .pamiĘtaj ze list ma wstep rozwiniĘcie oraz zakoŃczenie .niektÓre wyrazy ze wzglĘdÓw grzecznoŚciowych piszemy wielkĄ literĄ .niech w twoim liŚcie znajdĄ siĘ zdania pytajace i rozkazujĄce.podkresl te zdania dwoma rÓŻnymi kolorami..

Napisz do koleŝanki lub kolegi list z wakacji.

W liście spróbuj odpowiedzieć na następujące pytania: - gdzie spędziłeś wakacje?. Na plaży poznałyśmy dwóch chłopców, którzy także przyjechali z rodzicami na wakacje.Jak napisać list do koleżanki z wakacji,na poziomie 3 klasy szkoly podstawowej Yumikos Yumikos .. Trzymaj się podstawowych zasad obowiązujących przy tej- nagłówek - bezpośredni zwrot do adresata (umieszczony po środku strony) - podpis nadawcy ( pod zakończeniem, z prawej strony) - postscriptum (P.S) - dopisek jeśli jest potrzebny ( umieszcza się go pod listem).. 2013-10-10 19:03:43; Napisz do koleżanki lub kolegi z klasy list, w którym opowiesz o znanych Ci zasadach dobrego .Zadanie: napisz list z wakacji do kolegi bylem nad morzem wstep Rozwiązanie:drogi tomku na początku tego listu serdecznie cię pozdrawiam zagdnij co rodzice mnie zapisali na kolonie i jestem nad morzem mógłbym pływać w morzu cały czas od rana do wieczora uzbierałem dużo muszli oraz bursztyn kupiłem sobie dużo pamiątek, gdy tylko wrócę to dam ci parę do zobaczenia w krótce kamilnapisz list pywatny do koleżanki / kolegi i opowiedz w nim swój sen mitologiczny .. Chciałyśmy się wykąpać, bo było bardzo gorąco.Drogi Pawle Zdecydowałem się napisać do Ciebie ten list, gdyż chcę Ci opowiedzieć o moich przeżyciach z wakacji.. - co tam robiłeś?. zadanie dodane 28 października 2012 w Język angielski przez użytkownika niezalogowany [Szkoła podstawowa]Wspomnienia z wakacji - materiały edukacyjne dla dzieci.. W liście spróbuj odpowiedzieć na następujące .. Mamy miłą wychowawczynię, która wydaje się nas rozumieć.. Pierwszą atrakcją była wycieczka nad jezioro obok miejsca, w którym mieszkaliśmy.. Niedawno byłem u babci na wsi.. Niedawno byłem u babci na wsi.. Mam go na poniedziałek proszę :cry: :cry: :cry: 0 .I zespół - (Cyprian, Wojtek H., Marek) pisał list do chorego kolegi znajdującego się w szpitalu o tym, co dzieje się w szkole..